І засідання – вересень
І засідання – вересень
Тема: Організаційне засідання. «Основні напрямки методичної та навчально-виховної роботи МК природничо-математичного циклу у 2015-2016 навчальному році».
Мета: Провести детальний аналіз роботи вчителів природничо-математичного циклу;
розглянути перспективи подальшої професійної діяльності фахівців; обговорити
особливості планування та реалізації питань у процесі викладання навчальних
предметів; визначити шляхи підвищення фахового рівня та професійної
компетентності вчителів.
Форма
проведення: інструктивно-методична нарада.
Теоретична
частина. 1. Підбиття
підсумків роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2014-2015
навчальний рій та завдання МК на 2015-2016 навчальний рік.
Очеретяний І. С.
Практична частина.
1. Особливості вивчення предметів природничо-математичного
циклу у 2015-2016 навчальному році. Опрацювання листа МОН України від
26.06.2015 року № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін в загальноосвітніх
навчальних закладах».
ЗДЗНВР
2. Організація роботи за Державним стандартом базової і
повної загальної середньої освіти:
- про
організацію навчально-виховного процесу у 7-х класах;
- особливості
реалізації нового змісту Державного стандарту базової і повної загальної
середньої освіти в нових програмах і підручниках для учнів 7-х класів;
-
оцінювання навчальних досягнень учнів 7-х класів.
Члени
МК
3. Опрацювання додатку до наказу МОН України від 16.06.2015
року № 641 «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання в
загальноосвітніх навчальних закладах»
Аналітична частина:
- аналіз навчально-методичного забезпечення (навчальні плани, програми,
підручники);
- підготовка та проведення першого етапу Всеукраїнських предметних
олімпіад;
- затвердження навчальних планів предметів природничо-математичного циклу;
- про ведення вчителями шкільної документації;
- організація роботи педагогів з обдарованими дітьми у 2015-2016
навчальному році.
Рекомендації
до самоосвіти:
- огляд методичних
новинок з фахових предметів;
- підготувати
матеріали до проведення першого етапу Всеукраїнських предметних олімпіад.
ІІ засідання - жовтень
Тема: Активізація пізнавальної діяльності засобами
ІКТ
Мета: опрацювати Положення про атестацію педагогічних
працівників; проаналізувати хід підготовки до проведення предметних олімпіад;
розглянути проблеми наступності між початковою школою і 5 класом та шляхи їх
розв’язання, розглянути форми і методи проведення дослідницької роботи з
учнями, її результативність.
Форма проведення: круглий
стіл.
Теоретична частина: Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ.
Члени
МК
Практична частина:
1.
Моніторинг знань учнів 5-го класу. Проблеми наступності у викладанні
предметів між початковою школою та 5 класом, шляхи їх розв’язання.
Члени
МК
2. Дослідницька
робота – основа розвитку пізнавальної активності учнів.
Шумська
Н. С.
3. Обговорення
роботи вчителів щодо виконання програми «Обдарована дитина». Підготовка учнів
до І-ІІ етапів предметної олімпіади, конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Колосок».
Худицька
Є. Г.
Карасюк
В. В.
Ткаченко
О. П.
Аналітична частина:
- огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури;
- підготовка учнів до другого етапу Всеукраїнських предметних олімпіад.
Рекомендації до самоосвіти: Активні форми проведення тематичного контролю
та оцінювання на уроках математики і природничих дисциплін.
ІІІ
засідання – грудень
Тема. Розвиток творчої
особистості засобами ІКТ
Мета: опрацювати офіційні
документи МОН України, які надійдуть протягом І семестру; розглянути форми і
методи роботи щодо розвитку творчої особистості засобами ІКТ (з досвіду
роботи); проаналізувати результати ІІ туру Всеукраїнських олімпіад
Дата проведення: 29.12.2015 року
Місце проведення: кабінет
біології
Форма проведення: круглий стіл, обмін досвідом
План
роботи
Теоретична частина: Розвиток
творчої особистості засобами ІКТ.
Очеретяний І.С.
Практична частина
№
з/п
|
Тема
|
Виконавець
|
Примітка
|
1.
|
Опрацювання офіційних документів МОНМС України про
організацію закінчення І семестру 2015-2016 н.р.
|
Очеретяний І.С.
|
|
2.
|
Розвиток просторової уяви на уроках математики
|
Рева Г.П.
|
|
3.
|
Методичний банк. Огляд новин методичної,
психолого-педагогічної літератури, періодичної преси
|
Шкільний бібліотекар
|
|
4.
|
Формування і розвиток мислення учнів під час
вивчення математики
|
Худицька Є.Г.
|
Аналітична частина
1. Аналіз
нормативних документів та літературних джерел з проблеми
2. Аналіз
участі учнів у ІІ турі всеукраїнських предметних олімпіад з природничих наук
Рекомендації до самоосвіти:
-
застосування методів освіти та взаємосвіти на
уроках.
ІV
засідання – квітень
Тема: Формування цілісної системи знань шляхом застосування
традиційних та інноваційних форм і методів роботи відповідно до потреб сучасної
особистості.
Мета: Створення
умов для професійного росту педагогів та організація самоосвітньої діяльності.
Дата проведення: 15.04.2016 року
Місце проведення: кабінет
біології.
Форма проведення: круглий стіл, обмін досвідом
План
роботи
Теоретична частина: Впровадження
інноваційних технологій у практичній діяльності вчителів
природничо-математичного циклу як фактору забезпечення компетентнісної освіти.
Корець Т. О., Мілінчук О. В.
Практична частина
№
з/п
|
Тема
|
Виконавець
|
Примітка
|
1.
|
Диспут: «Як якісно підготувати учнів до ЗНО?»
(Ознайомлення з новими нормативними документами, обмін думками з даного
питання)
|
Члени МК
|
|
2.
|
Обмін досвідом: «Подолання неуспішності учнів в
залежності від вибору моделей, методів та технологій навчання».
|
Члени МК
|
|
3.
|
Практична робота: «Мультимедійні електронні
презентації та електронні порт фоліо педагога як само презентація досвіду».
|
Хрунь Н.П.
|
Аналітична частина
1. Звіт
учителів, що атестуються.
Рева Г. П., Худицька Є.Г.
2. Огляд новинок періодичної літератури з
проведення ЗНО з предметів природничо-математичного циклу.
Члени МК.
Рекомендації до самоосвіти:
- Опрацювання методичних рекомендацій щодо
самооцінки і саморозвитку вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар