План роботи методичної комісії


І засідання – вересень

Тема:  Організаційне засідання. «Основні напрямки методичної та навчально-виховної роботи МК природничо-математичного циклу у 2015-2016 навчальному році».

Мета: Провести детальний аналіз роботи вчителів природничо-математичного циклу; розглянути перспективи подальшої професійної діяльності фахівців; обговорити особливості планування та реалізації питань у процесі викладання навчальних предметів; визначити шляхи підвищення фахового рівня та професійної компетентності вчителів.
Форма проведення: інструктивно-методична нарада.
Теоретична частина. 1. Підбиття підсумків роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2014-2015 навчальний рій та завдання МК на 2015-2016 навчальний рік.
Очеретяний І. С.
Практична частина.
1. Особливості вивчення предметів природничо-математичного циклу у 2015-2016 навчальному році. Опрацювання листа МОН України від 26.06.2015 року № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін в загальноосвітніх навчальних закладах».
                                                                                                                             ЗДЗНВР
2. Організація роботи за Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти:
- про організацію навчально-виховного процесу у 7-х класах;
- особливості реалізації нового змісту Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в нових програмах і підручниках для учнів 7-х класів;
- оцінювання навчальних досягнень учнів 7-х класів.
                                                                                                         Члени МК
3. Опрацювання додатку до наказу МОН України від 16.06.2015 року № 641 «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах»                                                                                  
Аналітична частина:
- аналіз навчально-методичного забезпечення (навчальні плани, програми, підручники);
- підготовка та проведення першого етапу Всеукраїнських предметних олімпіад;
- затвердження навчальних планів предметів природничо-математичного циклу;
- про ведення вчителями шкільної документації;
- організація роботи педагогів з обдарованими дітьми у 2015-2016 навчальному році.
Рекомендації до самоосвіти:
- огляд методичних новинок з фахових предметів;
- підготувати матеріали до проведення першого етапу Всеукраїнських предметних олімпіад.

ІІ засідання - жовтень
Тема: Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ
Мета: опрацювати Положення про атестацію педагогічних працівників; проаналізувати хід підготовки до проведення предметних олімпіад; розглянути проблеми наступності між початковою школою і 5 класом та шляхи їх розв’язання, розглянути форми і методи проведення дослідницької роботи з учнями, її результативність.
Форма проведення: круглий стіл.
Теоретична частина: Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ.
                                                                                                                      Члени МК
Практична частина:
1.                 Моніторинг знань учнів 5-го класу. Проблеми наступності у викладанні предметів між початковою школою та 5 класом, шляхи їх розв’язання.

                                                                                                                      Члени МК

2. Дослідницька робота – основа розвитку пізнавальної активності учнів.

                                                                                                                      Шумська Н. С.
3. Обговорення роботи вчителів щодо виконання програми «Обдарована дитина». Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметної олімпіади, конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Колосок».
                                                                                                                      Худицька Є. Г.
                                                                                              Карасюк В. В.
                                                                                                                     Ткаченко О. П.

Аналітична частина:
- огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури;
- підготовка учнів до другого етапу Всеукраїнських предметних олімпіад.
Рекомендації до самоосвіти: Активні форми проведення тематичного контролю та оцінювання на уроках математики і природничих дисциплін.


ІІІ засідання – грудень
Тема. Розвиток творчої особистості засобами ІКТ
Мета: опрацювати офіційні документи МОН України, які надійдуть протягом І семестру; розглянути форми і методи роботи щодо розвитку творчої особистості засобами ІКТ (з досвіду роботи); проаналізувати результати ІІ туру Всеукраїнських олімпіад
Дата проведення: 29.12.2015 року
Місце проведення: кабінет біології
Форма проведення: круглий стіл, обмін досвідом
План роботи
Теоретична частина: Розвиток творчої особистості засобами ІКТ.                                                                              
Очеретяний І.С.
Практична частина
з/п
Тема
Виконавець
Примітка
1.
Опрацювання офіційних документів МОНМС України про організацію закінчення І семестру 2015-2016 н.р.
Очеретяний І.С.
2.
Розвиток просторової уяви на уроках математики
Рева Г.П.
3.
Методичний банк. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси
Шкільний бібліотекар
4.
Формування і розвиток мислення учнів під час вивчення математики
Худицька Є.Г.
Аналітична частина
1.      Аналіз нормативних документів та літературних джерел з проблеми
2.      Аналіз участі учнів у ІІ турі всеукраїнських предметних олімпіад з природничих наук
Рекомендації до самоосвіти:
-      застосування методів освіти та взаємосвіти на уроках.

ІV засідання – квітень
Тема: Формування цілісної системи знань шляхом застосування традиційних та інноваційних форм і методів роботи відповідно до потреб сучасної особистості.
Мета:  Створення умов для професійного росту педагогів та організація самоосвітньої діяльності.
Дата проведення: 15.04.2016 року
Місце проведення: кабінет біології.
Форма проведення: круглий стіл, обмін досвідом
План роботи
Теоретична частина: Впровадження інноваційних технологій у практичній діяльності вчителів природничо-математичного циклу як фактору забезпечення компетентнісної освіти.                                                                              
Корець Т. О., Мілінчук О. В.
Практична частина
з/п
Тема
Виконавець
Примітка
1.
Диспут: «Як якісно підготувати учнів до ЗНО?» (Ознайомлення з новими нормативними документами, обмін думками з даного питання)
Члени МК
2.
Обмін досвідом: «Подолання неуспішності учнів в залежності від вибору моделей, методів та технологій навчання».
Члени МК
3.
Практична робота: «Мультимедійні електронні презентації та електронні порт фоліо педагога як само презентація досвіду».
Хрунь Н.П.
Аналітична частина
1.  Звіт учителів, що атестуються.
Рева Г. П., Худицька Є.Г.
2.  Огляд новинок періодичної літератури з проведення ЗНО з предметів природничо-математичного циклу.
Члени МК.
Рекомендації до самоосвіти:

- Опрацювання методичних рекомендацій щодо самооцінки і саморозвитку вчителя.


Немає коментарів:

Дописати коментар